رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

خدایی 5 باره دارم اموزشو میزارم پاک میشه

رمزو وارد کن لامصب لوکس بلاگ

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت14:19---24 فروردين 1395
طورو خدا به خاطر من دعوا نکنید من نمی خام به خاطر من بی ارزش دعوا کنید نشد که نشد فدای سرتون از یکی از دوستای مدرسم می پرسم
پاسخ:هییی روشنا دلم میخواد الان جلو دستم بودی یجوری از اون فن های انگشتیم روت بزنم که حساب کار دستت بیاد بخاطر اینکه به خودت میگی بی ارزش روزی 10 بار بگی غلط کردم که به خودم گفتم بی ارزش .......
پاسخ:بعدشم نگران نباش چه سر تو باشه چه نباشه من و نوری هرروز باید دعوا کنیم...مدلمونه
پاسخ:نه نمیاد نمیتونم تغیرات ایجا بکنم
پاسخ:امم...نوری جان بی زحمت برو وبت خودمو خفه کردم اینقدر نظر دادم
پاسخ نریما"باشه عزیزم*__*


روشنا
ساعت13:14---23 فروردين 1395
پس آجی چرا بازی نمی کنه؟؟
پاسخ:هیی
پاسخ:عه فاطی دیوونه درست نویسندش کن دیگه
پاسخ:ای هوو نوری بخدا میزنم لواشکت میکنماااا حالم بده الان نمیتونم
پاسخ:جووونم عزیــــــــزم صدا نمیاددد وای


روشنا
ساعت21:48---22 فروردين 1395
آجی واقعا شرمندتم نمی خاست زحمت بکشی به هر حال دستت در نکنه من رمزم چی بود یادم نیست خخخ
پاسخ:1234567890rs


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. یک شنبه 22 فروردين 1395 . 20:23 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 7948
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1